Marketingfacts lanceert M! Jaarboek 2010

21 juni 2010, 09:06

Tijdens de Nationale Marketingdag (zie presentaties van de powertalks) hebben we de lustrumeditie van het Marketingfacts Jaarboek gepresenteerd. Een extra dikke editie met een terugblik en een vooruitblik op de laatste trends in online, digitale marketing. Het Jaarboek 2010 is zoals ieder jaar een succesvolle samenwerking tussen de community van Marketingfacts.nl, uitgever Lenthe Publishers, de redactie, experts, bloggers en bezoekers.

Marco Derksen, oprichter van Marketingfacts.nl:

“Het medialandschap is continu in beweging en verandert snel. Met name door de opkomst van digitale media is de keuze voor de marketing en communicatiespecialisten er niet eenvoudiger op geworden. Welke middelen zet je in en voor welke doelstellingen? Op Marketingfacts.nl proberen we die ontwikkeling samen met vakgenoten uit het veld bij te houden en de ervaringen met elkaar te delen. Jaarlijks vatten we deze ontwikkeling samen in een praktisch en handzaam Marketingfacts Jaarboek. Als naslagwerk voor de ervaren marketing en communicatiespecialisten maar ook voor studenten en professionals buiten ons eigen vakgebied.”

Maarten Timmers Verhoeven, directeur Lenthe Publishers, aandeelhouder van Marketingfacts:

“Het Marketingfacts Jaarboek is nu, met een eerste lustrumeditie, steeds meer een standaardwerk aan het worden voor marketeers voor cijfers, feiten en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Ook HBO- opleidingen nemen het boek tegenwoordig op in het curriculum. Schitterende ontwikkelingen.”

Naslagwerk en denkkader

Het jaarboek biedt een naslagwerk en een denkkader voor marketeers en studenten. Het M! Jaarboek 2010 geeft een update en een stand van zaken over de volgende onderwerpen:

  1. Online advertising
  2. Affiliate marketing
  3. E-mail marketing
  4. Online branding
  5. Zoekmachine marketing
  6. Mobile marketing
  7. Social media marketing
  8. E-business
  9. Usability & Design
  10. Customer service
  11. Webanalytics

Bestellen/Contact

Het Marketingfacts Jaarboek 2010 kost 23,50 inclusief btw en is vanaf nu te bestellen op www.marketingfacts.nl/jaarboek/.

Bedankt!

Bij deze willen we andermaal IEDEREEN bedanken die heeft bijgedragen aan het Jaarboek 2010. Zonder de community, de experts, de bloggers, én de sponsoren was het ons nooit gelukt.

Bram Fasseur
Product Leader bij Fast Forward Thinking

Categorie
Tags

4 Reacties

    rjmvandiepen

    Gefeliciteerd mannen! Het lijkt erop dat het jaarboek onmisbaar is geworden voor iedereen die meer wil weten over online marketing. Zo zien we maar weer waar een community toe in staat is. Super gewoon!


    21 juni 2010 om 09:30
    mgvandenbroek

    @RJ: Thanks, op naar 2011!


    21 juni 2010 om 11:10
    Vincent Leenders

    @Matthijs, @Marco: proficiat en dank, heb met veel plezier ook weer deze editie gelezen en zal dat komend jaar nog regelmatig opnieuw doen. Dank ook voor de powertalks.


    21 juni 2010 om 17:46
    Marco Dekkers

    Kijk ernaar uit om het jaarboek 2010 te lezen. Heb veel plezier gehad aan de edities 2008 en 2009.


    27 juni 2010 om 15:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!