Marketingfacts Powertalks: Online advertising beyond the banner – Phileas Fox (Adfactor)

24 juni 2010, 04:27

Online advertising gaat veel verder dan de banner. Tuurlijk, die banner die blijft nog wel even, maar er kan nog heel veel meer en dat ‘meer’ heeft de toekomst. Tijdens de Nationale Marketingdag sprak Phileas Fox van AdFactor over de vele mogelijkheden van online advertising. Over blogs en video, over babes en voetbal en, ok, een beetje over banners. Hieronder de video en de presentatie op SlideShare:

Presentatie Phileas Fox

Slides Phileas Fox

Rene van den Bos
Co-founder DigiRedo bij DigiRedo

Na 4 jaar als dierenarts in de gezelschapsdierenpraktijk (honden, katten en kleiner spul) gewerkt te hebben was ik toe aan meer dynamiek. Die vond ik in de (veterinaire) farmaceutische industrie (Intervet) waar ik mijzelf op de International Marketing afdeling ontwikkeld heb tot marketeer met een grote interesse in marketing communicatie. Het was ook in die omgeving dat ik samen met mijn huidige business partner Erik van der Zijden (ook actief blogger op Marketingfacts) de kracht van de (nu nog) nieuwe media en met name rich media ontdekte. Na wat experimenteren besloten we in 2007 DigiRedo op te richten, met als doel bedrijven en organisaties te helpen hun communicatie te verbeteren door New Media tools in te zetten. Wij richten ons op zowel op externe en interne communicatie, waarbij vooral laatstgenoemde nogal ondergewaardeerd wordt. Ten onrechte! Met veel succes hebben wij in diverse bedrijven podcasting programma's (audio en video) ontwikkeld voor de interne bedrijfscommunicatie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!