ADV: RethinkingMedia at the Beach: Keynotes van Wired en New York Times

18 augustus 2010, 04:15

RethinkingMedia at the Beach is het derde grote evenement van Dutch Media Professionals. Dit keer in de ontspannen ambiance van een beachclub. Met internationale topsprekers – zoals de hoofdredacteur van Wired.com – en goed gezelschap van een paar honderd collega’s uit de vaderlandse media. Zoals de organisatoren het zelf omschrijven: “100% relaxed, inspirerend en nuttig”. Het thema van het event is Storytelling. Een van de keynotes is Evan Hansen, baas van het online zusje van techmagazine Wired (recent in het nieuws vanwege het iPad-succes). Hij zorgde ervoor dat het maandelijkse online verkeer van Wired verviervoudigde naar 10 miljoen unieke bezoekers. Een andere topspreker is verhalenverteller bij uitstek Zach Wise. Hij realiseert als multimediaproducer voor The New York Times multimediale pareltjes (‘award winning’ vanzelfsprekend) zoals deze en deze. Meer informatie over het event vind je hier.

Waar: vrijdag 10 september 2010, 9.30 – 19.00 uur

Wanneer: Beachclub Vroeger, Bloemendaal aan Zee

Kosten: € 95,- excl. BTW, tickets bestellen kan hier.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!