Nominaties voor e-mail prijzen
E-mail uitingen van Audi, Microsoft, Planet, de Staatsloterij, makro en funda zijn genomineerd voor e-mail marketingprijzen.
Dit berichtte Adformatie online na een openbaarmaking door de organisatie van de verkiezing.
Dat is de organsiatie van het De Tweede Nationale E-mail Marketing Conferentie, te houden op 10 September 2003 in het Rosarium in Amsterdam.
De genomineerden voor de E-mail Marketing Award 2003:
– Audi A3 van Claritas Nederland.
– Microsoft the gatekeeper
– Planet Media Group van E-village
De genomineerden voor de E-mail Publishing Award 2003:
– Staatsloterij van .Bone
– Makro Nieuwsbrief van Rapid Sugar
– Funda nieuwsbrief van Rapid Sugar
Er waren veertig inzendingen voor de prijs. Het publiek en een jury kiezen de winnaars.
De jury bestaat uit:
Marc Borgers, co-auteur van ‘Succesvolle E-mail Marketing’
Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone;
Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org;
Peter Joziasse van TPG Post.
In 2002 is de Pepsi Twist campagne van Bone Advertising bekroond met de Eerste Nationale E-mail Marketing Award.
RapidSugar sleepte met de ANWB-nieuwsbrief de Eerste Nationale E-mail Publishing Award in de wacht.