#Picnic10 Bezoekersimpressie 24 september 2010
De laatste dagen verschenen er veel al veel interessante postings over #picnic10 en dan vooral interviews met sprekers en verslagen van interessante sessies. Ook ik was namens Marketingfacts aanwezig tijdens picnic dag 2 en maakte onderstaande impressie van bezoekers Monique van Dusseldorf (VanDusseldorp.com), Matthijs van Abbe (MobyPicture), Robert Lommers (Rabobank), Remco Jansen (123people), Laurens Verhage (Nu.nl) en Gonny van der Zwaag (iPhoneclub, iPadPlanet en AndroidPlanet).
Heleen van Lier (Volkskrant) maakt een leuk verslag van picnic dag 2 met een nieuwe tool Storify
Een van de momenten die mij naast de inspirerende sessies is bijgebleven is de opening van Jon Rosenberg van BoomChicago die ons 4 minuten lang de clip van The Toxic Avenger featuring Orelsan met n’importa comment liet zien waarin je social media, augmented reality en chatroulette in een videoclip ziet. Ik had hem al eens eerder voorbij zien komen maar wil hem jullie niet onthouden:
When can we finally push the spotlight vids away? They are spamming and there is no cross to undo the box.You have overdone with Featured, promo, spothiglts of worthless videos.I want a clean start page.