comScore Digital Year in Review 2010

9 februari 2011, 06:15

We hadden gisteren al een klein puntje genomen uit de grote taart van comScore’s Digital Year in Review 2010 (zie hier 2009). Misschien wel hét rapport over digitale media in de VS waarin ieder jaar, aan het begin van een nieuw jaar, wordt teruggekeken op het voorbije jaar. Niet met trendinterviewtjes maar met cijfers, boelveel cijfers over alle digitale domeinen. Zo vind je veel cijfers over:

  • E-commerce vanaf pagina 4
  • Websitebezoek (ook e-mail gebruik) vanaf pagina 7
  • Social network trends & Facebook stats vanaf pagina 10
  • Zoekmachine markt vanaf pagina 13
  • Online advertising vanaf pagina 16
  • Online video vanaf pagina 21
  • Mobile vanaf pagina 25
  • Forecast 2011 vanaf pagina 29

De groei van Groupon in 2010 in unieke bezoekers

Rapport

Hieronder het volledige rapport op SlideShare. Download het hier als je de pdf wilt hebben, dan kan comScore je toevoegen aan de e-mail lijst.

Gebruik e-mail webservices zet sterke daling in

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

3 Reacties

    venturo

    Eerlijk gezegd denk ik dat Facebook sterk genoeg is om zelf dedicated devices in de markt te zetten als ze dat al zouden willen. Daar hebben ze Apple niet voor nodig. Bovendien ruim 97 % gebruikt wereldwijd geen product van Jobs en co. Extrapoleer dat is naar Facebook gebruikers….


    9 februari 2011 om 08:21
    venturo

    sorry verkeerde twit 🙂


    9 februari 2011 om 08:21
    mgvandenbroek

    @mediagrid: zit je nu verkeerd te twitteren in de blogcomments? Wij snappen er niets van hier in Arnhem 😉


    9 februari 2011 om 10:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!