Advertorial: Vision 2011 – Discover the secrets of the consumer’s brain
Ieder jaar wordt door Asset | Marketing een groots marketing evenement georganiseerd met de naam Vision! De editie van 2011 zal plaatsvinden op 17 februari en staat in het teken van neuromarketing.
Consumenten nemen 90 procent van alle aankoopbeslissingen onbewust. Deze beslissingen kunnen rationeel zijn, gevoelsmatig, of door zintuiglijke waarneming worden opgewekt. Neuromarketing richt zich op deze onbewuste denkprocessen van de consument: welke emoties roept dit merk op? Wat doet een bepaalde geur in de winkel met mijn koopgedrag?
Programma
Vision 2011 is opgebouwd uit theoretische lezingen, gegeven door experts op het gebied van neuromarketing als Ale Smidts (Erasmus Research Institute of Management) en Martin de Munnik (EQ Brands). In de middag zullen er een aantal parallellezingen zijn (van o.a. Mercedes-Benz) en is er een interactief gedeelte, waarbij workshops gegeven worden over eye-tracking, zintuigenmarketing en ZMET. Kortom: wil jij weten hoe je brein beinvloedt wordt door marketeers, kom dan 17 februari naar Vision!
Inschrijven
Voor het complete dagprogramma en inschrijven: www.vision-tilburg.nl