Nu live: Social Cinema-doc Life in a Day van YouTube
Hollywood-filmmakers Ridley Scott en Kevin MacDonald vroegen gebruikers van Youtube om op 24 juni 2010 een moment uit hun leven vast te leggen en te uploaden naar YouTube.com/LifeInaDay. 80.000 videoclips uit 192 landen, in totaal goed voor 4.500 uur kijkplezier (?) was het resultaat. Ridley en Kevin compileerde het geheel tot een 90 minuten durende film die een beeld geeft van onze wereld op dit moment. Ga er maar even voor zitten…
@vincente was afgelopen dinsdag in de stadsschouwburg bij de première aanwezig, interviewde Tim Partridge de marketingmanager van YouTube en deelde zijn indrukken hier over de film. Ik heb de totale 90 minuten zelf nog niet bekeken, dus reacties zijn zeker welkom! Met dank aan @berend100 voor de tip!
context staat waarna een btdaalee link goed zou zijn. Hieropvolgend kwam er een discussie op het log van Joost de Valk waar nog eens bevestigd werd dat op dit moment btdaalee tekstlinks niet aan te raden zijn. Elke