Advertorial: 29 maart Customer Engagement op MARUG Marketing Conference 2011

23 februari 2011, 10:15

In de huidige consumentenwereld hebben klanten ontelbare mogelijkheden op het gebied van merken. Door de groeiende communicatiemogelijkheden via nieuwe media, zoals sociale netwerken, wordt het niet-transactioneel gedrag van de klant steeds belangrijker. Het internet is hierbij een belangrijk hulpmiddel waardoor het vergelijken van merken veel eenvoudiger is geworden.

Het voordeel voor bedrijven is dat de exposure mogelijkheden worden vergroot. Het nadeel is echter dat ook negatieve uitingen gemakkelijker een groot publiek bereiken. Hoe kun je nieuwe klanten aan je merk binden en een langdurige relatie aangaan met deze klant? MARUG Marketing Conference 2011 staat in het teken van Customer Engagement en geeft een antwoord op die vraag.

Het event

Het doel van het 22ste MARUG Marketing Conference is om de consument ambassadeur te laten worden van uw merk, iets wat door middel van een vier fase traject bereikt kan worden. Dit traject zal worden toegelicht door de volgende sprekers;

  • Customer Acquisition: Maurine Alma (Industry Leader FMCG van Google)
  • Product Engagement: Harry Dekker (media director van Unilever)
  • Service Engagement: Aad Veenman (oud topman van de NS)
  • Customer Engagement: Jos Vink (mede eigenaar van Blauw Research)

De dagvoorzitter is Erik de Zwart, bekend van radio en televisie. Om deze dag compleet te maken kunt u kiezen uit unieke seminars, speciaal voor deze gelegenheid verzorgd door Dolph Heyning van Zigila en René Herremans met Merkrelaties. Zij zullen het thema van een andere kant belichten. Ook zult u de gelegenheid hebben tijdens de lunch en de borrel om te netwerken met ondernemers uit Nederland, in contact te komen met top studenten uit Groningen en te debatteren met interessante sprekers.

Inschrijven en vroegboekkorting

Kortom, dit evenement mag u niet missen! Voor meer informatie en inschrijven verwijzen wij u naar www.marugconference.nl en get involved tijdens het MARUG Marketing Conference op dinsdag 29 Maart 2011 in de Martiniplaza te Groningen. Een speciale vroegboekprijs van €119,- bij inschrijving voor 5 Maart.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!