ADV: Met korting naar InCTspiratie 2011
Als je InCT kent dan weet u hoe inspirerend, uitdagend en prikkelend hun events zijn. Als je dat nog niet weet is dat een extra reden om het komende congres te bezoeken. Het voorjaarscongres InCTformatie op 20 april aanstaande is de uitgelezen plaats om bijgepraat te worden over alle ontwikkelingen en trends in de uitgeef- en mediabranche. Naast zes topsprekers op het hoofdpodium zijn er 20 sessies waaruit bezoekers hun eigen programma kunnen samenstellen.
In het plenaire gedeelte kunt u onder meer luisteren naar: Cornelis Smaal (PWC) die in de opening keynote in zal gaan op de waarde van uitgeverijen; Eric Ariëns (Sanoma Uitgevers) over het fenomeen ‘branded content’, Dick Anbeek (Boekhandel De Drukkery) die in het live interview aan de tand gevoeld zal worden over waarom het leuk is boekhandelaar te zijn en de spectaculaire afsluiter Spencer Kelly (bekend van o.a. Click en The Gadget Show op de BBC) over technologie en uitgeven.
Bij de sessies kunt u onder meer kiezen uit: Dennis Mikkelsen (Audax) over hun tijdschrift-app, Sak van de Boom (Customer Media Council) over wat uitgevers van customer media kunnen leren, Joris van Lierop (FD Media groep) over online geld verdienen met nieuws, Ruud Koolen (BSL) over het crossmediale concept van Skipr, Suzanne Buis (auteur: Ik date maar wat) over de relatie auteur-uitgever en auteur-lezer en Karel Kolb (feeder) over contentmarketing. Voor het volledige programma: www.inctformatie.nl/programma
Marketingfacts korting
Speciaal voor lezers/bezoekers van Marketingfacts is er de mogelijkheid om met korting naar dit congres te gaan. U betaalt geen € 395,00 maar € 245,00. Als u bij het aanmelden op het formulier bij het veld code wilt vermelden: Marketingfacts, dan wordt de korting automatisch doorberekend.
Alle informatie en aanmelden: www.inctformatie.nl.