Amercom lanceert Paul de Leeuw-spel voor Douwe Egberts

10 oktober 2003, 06:37

In aansluiting op de ?Douw?h!?-radiocommercials van Douwe Egberts, waarin Paul de Leeuw als medewerker van het ?Koffie Call Center? de aandacht vestigt op de theateractiviteiten van het 250-jarige DE, heeft het Amersfoortse internetbedrijf Amercom een online actiespel ontwikkeld.

De speler kruipt in de huid van Paul als medewerker van het Koffie Call Center, met de opdracht om zo veel mogelijk telefoontjes van Douwe Egberts-klanten aan te nemen. Er is ??n probleem: vanwege de waanzinnige drukte krijgt Paul steeds meer telefoontjes tegelijk.

Het is aan de speler om het in dit gekkenhuis zo lang mogelijk te blijven bolwerken. Alleen wie beschikt over stalen zenuwen, een vlijmscherpe blik en een perfecte concentratie zal het enige tijd kunnen volhouden en zich omhoog kunnen werken in de hiscore-lijst. Klamme oksels en gierende adrenalinestromen gegarandeerd.

Het spel is te vinden op de portalsite van Douwe Egberts: http://www.de.nl/

Bron:

http://www.persberichten.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Na een paar minuten spelen had ik het wel gezien. Wat is nu de doelstelling van dit spel?


    10 oktober 2003 om 06:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!