Psst… heb je al gehoord over de nieuwe vorm van adverteren?
Update: Fluistermarketing of whisper marketing is de nieuwe vorm van mond-tot-mond reclame.
Uit een recente studie van Cap Gemini Ernst & Young bleek dat slechts 17% van de Amerikaanse consumenten wordt beinvloed door TV-reclames bij de aankoopbeslissing van een (nieuwe) auto. Advertenties in zoekmachines hebben een invloed van 26%, direct mail 48% en mond-tot-mond heeft maar liefst een invloed van 71%. Tijd dus voor een nieuwe marketing strategie?
Beïnvloedt mond-OP-mond reclame de autokoper het meest? Dan is tongzoenen ongetwijfeld de nieuwe marketinghype. (Of bedoel je wellicht mond-TOT-mond reclame, Marco?).
Mond-TOT-mond reclame!
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, excuses!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!