Lot Keijzer aan de slag als marketing director voor de Benelux bij LinkedIn
LinkedIn, maakt vanochtend bekend dat Lot Keijzer (@lot) de rol van marketing director in de Benelux gaat vervullen bij deze zakelijke netwerksite. Deze functie heeft LinkedIn nieuw gecreëerd om de groeiende online marketing business te ondersteunen.
Lot heeft meer dan 15 jaar ervaring in digitale media, waaronder 10 jaar bij Universal Media / McCannErickson waar zij vooral werkte voor grote klanten als Microsoft, Coca-Cola, L’Oreal en Vauxhall.
Lot heeft ook vijf jaar bij Kobalt gewerkt waar zij in eerste instantie de digitale tak op heeft gezet. Later heeft zij ‘twist’, het nieuwe digitale marketing bureau onder de Kobalt vlag, opgezet en geleid. twist heeft onder andere opdrachten voor Heineken, ABN Amro, Rituals en Albert Heijn gedaan.
In verband met wegvallende opdrachten is Twist in maart opgegaan en Kobalt en moesten meerdere mensen het veld ruimen. Voor Lot reden om eens verder te kijken.
Lot is daarnaast actief lid van de Nederlandse digitale marketing-sector, lid van advies bij Marketing Pioneers, bestuurslid van het IAB, spreker op evenementen en commissaris.
Lot, succes met deze stap!
Van harte gefeliciteerd met deze topfunctie! Maak er een mooi verhaal van.