Vacature: Online Marketeer bij TMG
OVER ONS.
Telegraaf Media Nederland is uitgever van nationale en regionale dagbladen, huis-aan-huisbladen, tijdschriften en van digitale activiteiten. Met ruim 100 internetsites, minstens zoveel printtitels en evenementen, is Telegraaf Media Nederland dé marktleider in media. Met titels als De Telegraaf, Sp!ts, Noordhollands Dagblad, De Echo, VROUW, Autovisie, Privé, Relatieplanet en Speurders.nl in haar portefeuille bereikt Telegraaf Media Nederland 8,7 miljoen Nederlanders.
De websites binnen het portfolio van TMnl voorzien dagelijks miljoenen mensen o.a. van het meest uiteenlopende nieuws. Om adverteerders optimaal te bedienen beschikken wij over een sterk team van professionals op het gebied van sales, marketing en traffic.
Voor de afdeling Marketing zijn wij op zoek naar een ervaren fulltime
Online Marketeer
Werkzaamheden/De functie:
Als Online Marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van innovatieve en creatieve concepten op het gebied van de online B2B markt en voor het bijdragen aan de verdere uitbouw en het commercieel succes van Telegraaf.nl en overige digitale titels. Je maakt inventief gebruik van social media tools binnen het B2B markt segment en hebt een visie op online. Je weet wat er speelt in de markt en hebt ideeën om de doelstellingen qua omzet, marktaandeel en innovatie te realiseren.
Op het gebied van online, mobiel, e-tablets en video ontwikkel je maatwerk en multimediale proposities voor adverteerders.
Daarnaast draag je zorg voor aan deze proposities gelieerde acties, het maken van verkooppresentaties, het begeleiden van verkoopacties en het zorgdragen voor de promotionele ondersteuning van de diverse online producten op de B2B markt. Je bent pragmatisch ingesteld en wil op basis van feiten en gedegen analyses en binnen een concrete planning de doelstellingen behalen. Je maakt onderdeel uit van een team marketeers en gaat nauw samenwerken met collega’s van segmentmarketing, accountmanagement en channelmanagement, maar ook met externe partners. Op de werkvloer heerst een informele, professionele sfeer. Bij ons gaat het om het resultaat.
Wij vragen
- HBO werk- en denkniveau (marketing)
- Gedreven professional met minimaal 2 jaar aantoonbare succesvolle werkervaring in online marketing
- Kennis van het online media landschap is een vereiste (bij voorkeur bij een uitgeverij of in de mediabranche)
- Kennis van en ervaring met online, mobiel, e-tablets en video als communicatiemiddelen
- Denkt proactief mee inzake kansen voor productontwikkeling en marktbewerking
- Natuurlijk enthousiasme, analytisch, overtuigingskracht en resultaatgericht
- Ruime ervaring in het samenwerken met interne en externe partijen
- Commercieel, flexibel en klantgericht
Wij bieden
- Een goed basissalaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een afwisselende uitdagende functie vol ontwikkelingsmogelijkheden bij een leidend mediabedrijf.
Geïnteresseerd?
Voor vragen en aanvullende informatie kun je contact opnemen met Natasha Tjon-A-Loi, Marketing Manager op telefoonnummer 020-5852059 / 06-20393677. Solliciteren kan alleen via de website www.tmg.nl/werkenbij zoek op vacaturenummer 0638.