Stories.twitter.com het persoonlijke verhaal achter tweets

1 november 2011, 16:55

Wie een tijdje op twitter zit, kent ze vast wel. Van die leuke cases, de verhalen achter de 140 karakters. Persoonlijke ervaringen met twitter, de menselijke kant achter de virtuele connecties. Met ingang van vandaag worden elke maand dit soort verhalen door Twitter gepubliceerd op Stories.Twitter.com.

En jij kunt meehelpen. Via een tweet naar @twitterstories of door gebruik van de hashtag #twitterstories met een link naar video of photo die je verhaal illustreert, loopt je verhaal kans te worden geselecteerd.

Ik moet je zeggen de eerste selectie bevat prachtige verhalen: Vissers die hun vangst met behulp van twitter verkopen nog voordat ze in de haven zijn of een zoon die de boekwinkel van zijn moeder redt door een blogpost en een tweet.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!