Weten naast wie je vliegt? Het kan nu bij KLM
Dat KLM Social hoog in het vaandel heeft staan tegenwoordig, weten de lezers van Marketingfacts. 24 uur per dag kun je de KLM’ers bereiken via Twitter, Hyves en Facebook. Nu gaan ze een stap verder. Je kunt nu zelf via Social Media bekijken wie je medepassagiers zijn en vragen of je er naast kunt zitten. Leuke ontwikkeling? Kom je zo naast die lekkere stoot op Facebook te zitten of die interessante directeur van dat IT-bedrijf?
Het concept is heel simpel. Als je geboekt hebt via KLM, kun je je LinkedIn en Facebook profielen aangeven. Als andere passagiers dit ook hebben gedaan kun je ervoor kiezen naast iemand te gaan zitten die jou interessant lijkt.
Beschikbaarheid
Het systeem werkt nu alleen op vluchten tussen Amsterdam – New York, Amsterdam – San Francisco en Amsterdam – Sao Paulo.
Je kunt tot 48 uur vooraf aangeven naast wie je wilt zitten en je kunt dit alleen doen als je alleen geboekt hebt. Als je met je gezin op reis bent, kun je dus niet naast die leuke dame gaan zitten.
Ik ben benieuwd wie hier gebruik van gaat maken.
Getuige de uiterst charmante manier van uitleggen hierboven, vraag ik me ten sterkste af of alleenreizende vrouwen ook hiervan gebruik gaan maken, of gewoon snel allemaal bij elkaar gaan zitten.
Het creëert de mogelijkheid voor Mile High daten.
Leuk concept! Mochten ze het invoeren op de routes die ik vaak vlieg, dan zou ik in ieder geval even checken naast wie ik kom te zitten.
Leuk concept! Mochten ze het invoeren op de routes die ik vaak vlieg, dan zou ik in ieder geval even checken naast wie ik kom te zitten.
Mag degene die jij kiest om naast te gaan zitten dit ook afwijzen?
Je n’ai pas non plus de réponse.Une idée, on ne s’occupe que de ceux qui ont un patrimoine inférieur à un certain montant, et on les &#?e20;monétis2”8Plus sérieusement, tentons d’évaluer les patrimoines à leur véritable valeur économique, opération “mains propres” correspondant à la transparence qu’Olivier réclame à juste titre.B.L.Â
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!