Berenschot Marketing Trendonderzoek 2012
Het zorgen voor een authentieke merkbeleving was voor marketeers de belangrijkste trend van 2011. Maar wat is de grootste uitdaging voor dit jaar? Om hier antwoord op te geven wordt, voor de negende keer op rij, het marketingtrendonderzoek van Berenschot gehouden. Als partner willen we graag de online marketeers van Nederland kunnen vertellen wat de belangrijkste marketingtrends zijn en hoe de marketeer hierop inspeelt. Het onderzoek bestaat uit 5 vragen en neemt maximaal 5 minuten in beslag. Als extra incentive maak je kans op een maand rijden in een elektrische auto of mag je meedoen aan het debat tijden De Marketing Dagen, waar de resultaten zullen worden gepresenteerd.
Ga naar http://www.berenschot.nl/marketingtrends2012 en doe mee!
Over het onderzoek
Het Marketingtrendonderzoek van Berenschot is een langlopend trendonderzoek, waarmee de ontwikkelingen van de trends in marketing worden vastgesteld. Tevens levert het onderzoek informatie op over verschillen in trends tussen sectoren, en voorbeelden omtrent het benutten van trends in de praktijk.
Alle marketing-, communicatie- en salesfunctionarissen in Nederland kunnen deelnemen. De resultaten worden gepresenteerd tijdens De Marketing Dagen, op 24 en 25 april 2012 in de Jaarbeurs in Utrecht.
De initiatiefnemers van het Marketingtrendonderzoek 2012 zijn:
Afbeelding credits: gemstone