Amstel-vrienden nemen afscheid

27 december 2003, 21:47

Amstel-vrienden nemen afscheidVanaf 1 januari 2004 verdwijnen de drie Amstel-vrienden Bart Oomen, Edward Stelder en Romijn Conen uit de succesvolle vrienden-campagne van Amstel. Heineken heeft eerder dit jaar aangegeven dat het na 6 jaar stopt met reclamebureau PMSvW/Y&R (bedenkers van de vrienden-campagne) en vanaf januari 2004 verder gaat met Doom & Dickson.

Voor de liefhebbers – en daar ben ik er zeker ??n van – ben ik gestart met een archief van de vrienden van Amstel. Heb je beeldmateriaal, links of andere informatie? Werk dan mee en wellicht kunnen de vrienden voortleven op het net.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Gaston

    Volgens mij is rechten en kosten afkopen hiervan voor internet 1 van de redenen om de vrienden niet online te ‘adapteren’. Dit is een bekend probleem voor adverteerders. Ik hoop niet dat ze het initieel zijn vergeten af te kopen …..


    30 december 2003 om 09:29
    media

    Behoorlijk dom maar zou inderdaad goed kunnen. Heb op een van de sites die ik de afgelopen weken heb bekeken mbt de vrienden-campagne wel iets zien staan over de (te) hoge kosten die (moeten) worden gemaakt om campagne voort te zetten.


    30 december 2003 om 10:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!