Viral Friday: How To Kill A Mustache
Viral Friday Week 49 / 2012
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Movember, Internet Explorer & Super Mario. Heb je een tip? Stuur 'm op!
How To Kill a Mustache
Movember 2012 is weer voorbij. Hier een video voor mannen die twijfelden of ze hun snor moesten afscheren of niet. Allereerst: denk er nog een keer over! De video heeft al bijna 4 miljoen views in één week!
Do you know this guy? | Internet Explorer
Je kan zeggen wat je wilt van IE, maar de nieuwe campagne is redelijk briljant. Speciaal als je een fan bent van het trollen van Microsoft en IE, moet je zeker zien waarom IE minder zuigt. 😉 De bijna 2 miljoen views binnen een week spreken ook boekdelen.
Super Mario Beads 3
Een geweldig, episch stop-motion avontuur van Marcus en Hannes Knutsson met de iconische loodgieter en het gamekarakter – Super Mario. Niet gek dat de video meer dan 1,8 miljoen keer is bekeken in een week en een paar dagen.
Kobe vs Messi: Legends on Board
Wie zou jij willen ontmoeten tijdens je vlucht? De droom van deze jongen is waarschijnlijk uitgekomen nu hij Messi en Kobe tegenkomt. De video van Turkish Airlines heeft al 1.6 miljoen views in een paar dagen!
Victoria's Secret Angels Lip Sync 'Beauty & A Beat'
Toevalligheden gebeuren en het resultaat volgt – in november waren veel persoonlijke beelden van Victoria's Secret Angels gestolen. Deze video werd later geupload door een anonieme blogger (of niet?). Toch meer dan 900.000 views in een week! Dank je wel, dief.
Hi Peter, ik wens ze veel succes. Als mensen dagelijks virals willen dan zijn er al veel betere internationale sites. Ik wens ze in de toekomst meer creativiteit toe in het vinden van blogtitels 😉
Ik wens jou vooral veel succes. Want je bent vanaf nu elke vrijdag te laat met je post, omdat men het al ergens anders heeft gezien. Ik zei niet voor niets dat er werk aan de winkel is.
Peter, ‘iedereen’ is te laat met het weergeven van virals. Het is maar net wat gebruikers als eerste lezen. Dat is in mijn geval niet die website.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!