De plannen van Marketingfacts in 2013

11 januari 2013, 11:29

We moeten af van de indeling in het verleden

Tijdens de nieuwjaarsborrel van Marketingfacts in Arnhem, afgelopen vrijdag 5 januari, interviewde ik Bram Koster over de plannen van 2013. Hij wil af van de oude indelingen, misschien zelfs van het kanalen-idee. Wat zijn de hot subjects van 2013? Daarnaast ondervroeg ik Emile Peters, partner van Upstream en sinds 1 januari ook fulltime betrokken bij Marketingfacts, naar de manier waarop het platform verder wordt uitgebouwd.

Bram Koster

Emile Peters

Trendwatcher & Presentator. Momenteel CEO van http://innovader.nl wat video platform http://yubby.com creerde en http://leafplan.nl the connected car.. Voorheen partner Interimic, Venture Partner, directeur mediaplaza.nl en oprichter http://cyco.com, een software bedrijf wat technisch document management maakt met 100 mensen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Tom

    Ik ben benieuwd wat 2013 gaat brengen op Marketinvlak!


    13 januari 2013 om 18:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!