Beste viral clips van 2003

6 januari 2004, 16:52

Spoof van de MasterCard Priceless campagne gekozen tot beste viral clip van 2003Eatmail, een viral community in de UK, heeft de top-10 viral clips van 2003 bekend gemaakt.

Wereldwijd hebben meer dan 1,6 miljoen mensen de spoof van de MasterCard Priceless campagne gekozen tot beste viral clip van het afgelopen jaar. In de video hangt een jongen met z’n arm tegen de intercom en op dat moment vraagt hij z’n vriendin of ze hem wil pijpen. De spoof is gemaakt door Scott Quigley, een laatste jaars student filmacademie uit de VS.

De volledige top-10:

  1. Priceless (MasterCard)

  2. Terry Tate (Reebok)

  3. Lord of the Piercing (MTV Film Awards)

  4. Bollocks (VW)

  5. Earth (Greenpeace)

  6. Kylie Wet T-Shirt (unknown)

  7. Pigeon (Ford)

  8. No Nonsense (John Smiths)

  9. Sex Olympics (Trojan)

  10. Star Wars Kid (His brother)

Alle clips zijn online te bekijken via:

http://www.eatmail.tv/special/bestof2003

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!