Nieuwe namen én nieuwe startdatum Marketingfacts Updates
Er blijft nieuws komen over Marketingfacts Updates! Naast enkele nieuwe namen hebben we ook een nieuwe startdatum, te weten 2 april. Wie zien je dan en daar!
Nieuwe startdatum
Wij zijn heel enthousiast over het programma. Niet gek natuurlijk, maar in ons enthousiasme hadden wij wat minder rekening gehouden met de huidige vakantieperiode. De voorjaarsvakantie maakt het voor veel geïnteresseerden lastig om af te stemmen met collega's, managers en “HR”. Dat zorgde ervoor dat veel mensen de eerste sessie(s) dreigden mis te lopen.
Daarom hebben we, in overleg met de sprekers, besloten de eerste 2 sessies, over E-business en Online advertising, te verzetten naar later in het programma. De start van het programma is nu op 2 april a.s. Zie hieronder het hele programma met de nieuwe data.
Nieuwe namen
Tegelijkertijd hebben we weer wat mooie nieuwe sprekers te melden voor het programma, te weten:
-
Gijs Moonen, digital consultant bij LEWIS PR (sessie Online PR & branding)
-
Mark de Kock, oprichter van Mobylizr, initiator van Mobile First en managing partner RIDE (sessie Mobile marketing)
-
Berend Sikkenga, manager virtual customer services bij Ziggo (sessie Customer service).
Programma
Het aangepaste programma ziet er incl. deze nieuwe namen als volgt uit. Elke masterclass vindt plaats van 14.00 tot 18.00 uur.
2-4-2013 – Online PR & branding
-
Expert: Freek Janssen en Gijs Moonen, resp. content director en digital consultant bij LEWIS PR.
-
Klant: Harold Reusken, specialist social media & public relations/senior press officer bij ING.
16-4-2013 – Mobile marketing
-
Expert: Mark de Kock, oprichter van Mobylizr, initiator van Mobile First en managing partner RIDE.
-
Klant: Mark de Bruin, marketing & innovatie bij ANWB.
-
Klant: Brechtje de Leij, senior productmanager mobile bij Sanoma Media/NU.nl.
14-5-2013 – Affiliate marketing
-
Expert: Jochem Vroom, managing director bij Imbull.
-
Klant: nnb
28-5-2013 – Online advertising
-
Expert: Haico Pols, directeur/eigenaar van Storm MC.
-
Klant: Willem-Albert Bol, manager media & marcom planning bij Vodafone.
18-6-2013 – E-mailmarketing
-
Expert: Jordie van Rijn, onafhankelijk e-mailmarketingconsultant.
-
Klant: nnb
2-7-2013 – Usability & design
-
Expert: nnb
-
Klant: Thomas Marzano, global head of brand communication design bij Philips Design.
3-9-2013 – Social media marketing
-
Experts: Martin Kloos, senior strateeg en Roos van Vugt, corporate social media strategist, beiden bij Social Embassy.
-
Klant: Gjerryt Leuverink, communicatie- & social media-consultant bij NS Stations.
17-9-2013 – Customer service
-
Expert: Maurice Beerthuizen, dialogues strategist & chief social officer bij Online Dialogue.
-
Klant: Berend Sikkenga, manager virtual customer services bij Ziggo.
1-10-2013 – Online video
-
Expert: Remco Bron, business development & co-founder bij Yubby.com / Dik.nl, trainer online video & social media bij NewMediaBrains en mede-oprichter Innovader.
-
Klant: nnb
29-10-2013 – Zoekmachinemarketing
-
Expert: Remi van Beekum, chief operations officer bij Storm MC.
-
Klant: nnb
05-11-2013 – Web analytics
-
Expert: nnb
-
Klant: nnb
19-5-2013 – E-commerce
-
Expert: Peter van der Schaar, directeur & e-commerce specialist bij Netwinst.
-
Klant: Stijn Fien, manager online marketing bij Wehkamp.
3-12-2013 – E-business
-
Expert: Stef Heutink, internetstrateeg bij internetpeople.nl en voorheen o.a. business development director bij the people's valley.
-
Klant: Ronald Velten, marketing, communications & citizenship director bij IBM Benelux.
17-12-2013 – Wrap-up
-
Programma wordt later bekendgemaakt.
Houd voor de aanvullingen op het programma deze website in de gaten én volg het Marketingfacts Updates-twitteraccount!
Voor meer informatie en inschrijven kun je terecht op www.marketingfactsupdates.nl (wordt z.s.m. bijgewerkt met laatste programma-updates). Heb je vragen? Laat het weten in de comments of via e-mail.
Tot 2 april bij de eerste sessie van Marketingfacts Updates!