[Advertorial] Social Media in 1 Day 2013 met keynote van de social innovation manager van Twitter

27 maart 2013, 09:29

Op donderdag 11 april brengt vaktitel Customer Talk samen met CKC Seminars de beste clinics en cases samen tijdens Social Media in 1 Day. Het is de organisatie dit jaar gelukt om Claire Diaz-Ortiz, social innovation manager bij Twitter Inc., naar Nederland te halen. Claire staat in de top 100 van meest creatieve personen ter wereld en heeft de voormalige paus (Benedictus XVI) aan het twitteren gekregen. Leer van interessante cases van onder andere SNS Bank, Bol.com, Philips, FNV Bondgenoten, Dell, ABN Amro en Gemeente Den Haag. Lezers van Marketingfacts ontvangen €50,– korting bij deelname. Gebruik de kortingscode KMAR-S13 en betaal slechts €175,– (excl. BTW). Bekijk het programma of meld je direct aan.

Met ruim 16 sessies het grootste, meeste complete en inhoudelijke social media en social business event in de Benelux vindt plaats in Spant! in Bussum.

Bezoek naast bovenstaande sessies ook de lunchsessie van gold sponsor The Webcare Company. Deze lunchsessie gaat over Project XYZ en crisiscommunicatie. Meer informatie over deze lunchsessie is hier te vinden. Tussen de sessies door is er uiteraard de mogelijkheid om de stands te bezoeken van onder andere The Webcare Company, 1850 contact center en Beeckestijn Business School!

Keynote sprekers

  • Herman Toch, Winnaar Marketingliteratuurprijs 2012. Herman, winnaar van de Marketingliteratuurprijs 2012, verzorgt tijdens Social Media in 1 Day de eerste keynote. Zijn boek Transformeren om te overleven biedt niet alleen een visie op de getransformeerde wereld, maar ook concrete en vernieuwde paradigma’s waar marketeers met nieuwe denkkaders mee aan de slag kunnen.

  • Claire Diaz-Ortiz, social innovation manager, Twitter. Claire is manager social innovation bij het Amerikaanse Twitter. Ze is tevens auteur van de boeken Twitter for Good en Twitter for Business en is in 2012 door Fast Company uitgeroepen als één van de honderd meest creatieve personen in de business. Volgens het Amerikaanse blad Wired is het Claire die de paus aan het twitteren heeft gekregen.

Meld je nu direct aan voor het event, twitter mee over Social Media in 1 Day via de hashtag #somday13 en bekijk (en like…) de Facebookpagina!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!