Vervolgcampagne Citroen schiet opnieuw tekort
Helaas heb ik het opnieuw moeten constateren. Ondanks dat concept en styling er goed uit ziet faalt Citroen, net als in de C2 campagne, opnieuw in het fulfilment van het geheel. Dit keert betreft het de Mijn Citroen omgeving van Citroen.
Een drietal voorbeelden:
Voorbeeld 1:
Ik ontvang een fraai vormgegeven email van Citroen waarin MijnCitroen wordt aangekondigd. Inloggen met mijn userid en wachtwoord leidt echter tot een foutpagina op Citroen.nl (en dat ligt niet aan mijn inloggegevens, ik heb het namelijk ook met andere userid’s geprobeerd.
Voorbeeld 2:
Ik vraag een nieuw wachtwoord aan, krijg een bevestiging via email en probeer vanuit de email mijn wachtwoord te wijzigen. Helaas leidt de pagina tot de bekende errorpagina in de browser.
Voorbeeld 3:
Inloggen lukt wel via citroen.nl. Dus ik ben binnen. Heb de dealers geprobeerd en mijn gegevens te wijzigen. Beiden leiden tot de foutpagina zoals in voorbeeld 1.
Helaas en doodzonde. Dit is een tweede keer dat ik afhaak.
Zie ook de eerdere berichtgevingen in Mediafact v.w.b. de C2 campagne.
– Citroen wint Adfo Web bannercompetitie
Wie geinteresseerd is in de screendumps moet maar even mailen.