Doe mee aan het onderzoek: wordt 2014 het jaar van inbound marketing?
Nu het einde van 2013 nadert vragen wij ons af wat de toekomst in petto heeft voor het Nederlands marketinglandschap. Wordt 2014 het jaar van inbound marketing? Het online platform Inbound Industry onderzoekt de bekendheid van inbound marketing in Nederland. Als je 3 minuten hebt, horen ze graag jouw mening!
Inbound Industry is hét platform voor professionals die actief zijn in B2B-marketing en -communicatie en die geloven in inbound marketing. Het wordt gevormd door een collectief van ambassadeurs van inbound marketing. die elkaar helpen om het gedachtengoed van inbound marketing bekend te maken en het vakgebied verder te ontwikkelen; ten behoeve van henzelf, hun professionele activiteiten en hun werk- of opdrachtgevers.
Om de stand van inbound marketing in kaart te brengen, hebben wij een klein onderzoek opgezet. Dit helpt ons achterhalen in hoeverre inbound marketing al wordt toegepast en welke middelen daarbij worden ingezet, zodat we vanuit daar het vakgebied verder kunnen (helpen) ontwikkelen.
Vul onze enquête in en ontvang zelf de resultaten. Zoals gezegd: het kost je maximaal 3 minuten. Een prettig uiteinde!
Credits afbeelding: alborzshawn (CC)
Een warm welkom van Marketingfacts is altijd welkom lijkt mij:)
@Dion: voor jou staat altijd de koffie klaar! Al een jaar of 2, dus hij moet nog wel even in de magnetron voor een écht warm welkom, maar hij staat klaar! 🙂