Jouw B2B-marketingcase in de spotlights? Wie durft?
Schrijf je in voor de B2B Marketing Award
spotONvision organiseert dit jaar voor de 5e keer de uitreiking van de B2B Marketing Award. We roepen daarom alle marketeers van Nederland op ook dit jaar weer mee te dingen in de nominatieronde. Welke bedrijven komen met welke cases in aanmerking voor die felbegeerde B2B Marketing Award 2014?
B2B in de spotlight met de B2B Marketing Award
Staken jouw organisatie en B2B-marketingstrategie er met kop en schouders bovenuit het afgelopen jaar? Dan is de B2B Marketing Award echt iets voor jou! Jij kunt laten zien dat jouw organisatie zich op unieke wijze weet te onderscheiden van andere bedrijven.
De deadline voor aanmeldingen/inschrijvingen is vrijdag 17 januari 2014. De award wordt uitgereikt tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 in deFabrique te Utrecht.
Doe jij mee? Download dan hier de spelregels én het inschrijfformulier.
De 6 spelregels
- Inzendingen moeten gebeuren namens een bedrijf of organisatie in Nederland en worden ingediend via het inschrijfformulier. Media-, marketing-, communicatie-, PR- of reclamebureaus zijn dus uitgesloten van deze competitie. Daarvoor zijn al vele andere prijzen in het leven geroepen.
- Cases die helder, eenvoudig, duidelijk en beknopt zijn opgesteld, krijgen al snel meer sympathie dan cases die het maximum aantal toegestane woorden overschrijden, veel zoekwerk vereisen, niet-consistente informatie bevatten, onduidelijke of niet-relevante cijfers bevatten en slordig zijn opgesteld.
- Doelstellingen moeten SMART zijn: specifiek, meetbaar, ambitieus, realistisch en tijdbegrensd zijn. Zorg ervoor dat de jury kan beoordelen of de resultaten en de doelstellingen vergelijkbaar zijn. Haal commerciële en communicatiedoelstellingen niet door elkaar!
- Laat zien dat je met jouw project of campagne een duidelijke visie op jouw vakgebied hebt, gericht op tastbaar resultaat.
- De jury beoordeelt op: vernieuwend, verfrissend en onderscheidend vermogen in B2B.
- In B2B kan het gaan vaak om complexe producten of diensten, zorg ervoor dat je niet teveel jargon gebruikt en in eenvoudige bewoordingen uitlegt wat de uitdaging en oplossing is geweest.
Jury
De jury bestaat dit jaar uit:
- Ment Kuiper, directeur Novis Competence Center | hoofddocent LECTRIC, NextAcademy
- Tristan Lavender, corporate content manager at Deloitte Netherlands | NIMA Online Marketing | Writer | Content Marketing
- Truus Koppelaar, directeur marketing & communicatie, AFAS Software