De Nieuwjaarsborrel 2014: gelukkig hebben we de foto’s nog

23 januari 2014, 15:29

We durven het na zo veel jaren wel te zeggen: de Nieuwjaarsborrel van Online Tuesday & IAB is een begrip aan het worden. Ook dit jaar vonden zo’n 1.300 mensen hun weg naar Hotel Arena om elkaar mooie banner-ads, fantastische storytelling-cases, knappe staaltjes big data-analyse, conversieratio’s om je vingers bij af te likken, bizarre open rates en een NPS-score om van te dromen toe te wensen. En zo. Voor iedereen die erbij was: hierbij de foto’s. Voor de mensen die er niet bij waren: hetzelfde!

De foto’s van de Nieuwjaarsborrel, gemaakt door Jaimy Gail de Gier, zijn te vinden op de Facebook-pagina van Online Tuesday.

Met dank aan…

Uiteraard gaat onze dank uit naar een flink aantal partijn, maar vooral ook naar de sponsoren van de Nieuwjaarsborrel, te weten Adfactor en Microstrategy.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!