Online Tuesday over data-driven marketing: inschrijving vanaf 12 uur!

28 januari 2014, 10:41

Zo. Na de pitch-editie ‘The Floor is Yours’ in december en de bargezellige nieuwjaarsborrel eerder deze maand, pakken we met Online Tuesday op 11 februari de ‘gewone’ draad weer op. Alhoewel, gewoon. Het is een gloeiend heet topic, nl. data-driven marketing. Als we niet oppassen, verdrinken we er binnenkort in. Maar hoe leren we er nu goed mee om te gaan?

Tijdens de 42e editie van Online Tuesday gaan we meer horen over de manier hoe het toevoegen van data aan marketingcampagnes je kan helpen om je doelgroep beter te bereiken én beraken.

  • Wanneer: 11 februari 2014
  • Van: 19.30u tot 23.00u
  • Waar: Felix Meritis, Keizersgracht, Amsterdam

Sprekers

Tijdens deze avond zullen 3 sprekers kun visie geven op de materie:

  • Tim Faxon, team lead sales bij AppNexus – Tim zal vertellen over data-driven display advertising. Aan de hand van enkele cases zal hij laten zien hoe realtime data worden gebruik door marktplaatsen om de resultaten van campagnes te optimaliseren.
  • Martin vd Meij, VP automated trading bij TMG – Martin zal inzoomen op de techniek van datagedreven adverteren: hoe werkt dat aan de kant van de uitgever, hoe worden data toegevoegd?
  • Matt Althauser, general manager EMEA bij Optimizely – Vertrouw nooit op de HIPPO, de highest-paid person’s opinion, maar op de data van A/B-testen van je websites en landingspagina’s. A/B-testen is een eenvoudige manier om aanpassingen aan je pagina te testen ten opzichte van het huidige design en te bepalen welke optie de beste resultaten levert.

De moderatie van de avond is in de vakkundige handen van Michael Ossendrijver, product & business development director en mede-eigenaar van DQ&A Media Group.

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur (’s middags) – da’s dus bijna! Waar? Nou, hierrrrr! Vandaag worden de eerste 200 plaatsen vrijgegeven.

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Geen probleem! Volgende week op dinsdag 4 februari om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van extra inschrijvingen. Dan is het ook pas mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst, zodra de ‘normale’ inschrijving vol is.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

De events worden mede mogelijk wordt gemaakt door onze sponsoren Adfactor, MeasureWorks en Massarius.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!