Annic van Wonderen (I Love Fashion News): “Van rijkeluismeisje tot succesvol ondernemer”

22 december 2014, 12:00

Annic van Wonderen zette ruim vijf jaar geleden haar eigen modeblog op, I Love Fashion News. Inmiddels is de website uitgegroeid tot een van de populairste van Nederland en heeft ze een boek over geschreven over ondernemen.

“We hebben 2,4 miljoen bezoeken per maand”, vertelt Van Wonderen. “Mede dankzij social media en PR. We vertellen wat vrouwen leuk vinden.” Van Wonderen begon de site uit eigen behoefte. “In mijn vorige baan als stylist was ik opzoek naar modenieuws en must haves en ik merkte dat er weinig aanbod was.” De doelgroep zijn vrouwen van rond de 30. “Maar ook meisjes van 10 en vrouwen van 60 komen naar onze website.”

Ambitie

De ambitie is altijd geweest om iets groots op te zetten. “Ik had het imago van een rijkelui’s meisje en wilde laten zien dat ik iets kon zonder het geld van mijn vader.” De vader van Van Wonderen overleed afgelopen jaar. “Hij heeft het succes van I Love Fashion News nog meegemaakt.”

De website haalt inkomsten uit advertenties en online en offline verkoop. “We pakken het breed aan. Ik denk graag out of the box.” Een advertorial op I Love Fashion News kost al snel 1.000 euro. En behalve ondernemen zelf schreef Van Wonderen ook een boek over ondernemen en geeft ze masterclasses over onder meer social media. Ook had ze een reality-soap op RTL. “Focus is belangrijk, maar ook moeilijk. Er is zoveel te doen en niemand houdt je tegen.”

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!