MarketingTribune presenteert: Masterclass – ‘Production 2.0 for Marketeers’

11 februari 2015, 09:00

MarketingTribune geeft marketeers op 19 februari een kijkje achter de schermen van productie. Tijdens de compacte, masterclass ‘Production 2.0 for Marketeers’ leert je van drie toppartijen wat er precies komt kijken bij het maken van een film, geluid-, muziek- en online producties. Dat is handig, in een tijd dat de uitvoering van marketingcommunicatie flink aan het veranderen is. Adverteerders halen creatie in huis, reclamebureaus doen zelf productie en productiehuizen werken rechtstreeks voor adverteerders. En omdat iedereen al met een iPhone kan filmen en monteren, moet het ook vooral steeds goedkoper.

Unieke masterclass speciaal (en alleen) voor adverteerders en marketeers

“Muziek is goud voor marketeers. Maar muziek is ook vaak lastig. Moeilijk in woorden te vatten”, stelt Joep Beving, business development en strategy director bij MassiveMusic. Lees hier het interview met deze keynote speaker. Lees hier de voorbeschouwing ‘Marketeer wil regie in eigen hand maar weet niet hoe’ van spreker Jacques Vereecken, executive producer bij filmproduction company Caviar. En hier de voorbeschouwing van keynote speaker Wesley ter Haar, operator namens creatieve digital production agency MediaMonks. MarketingTribunes senior redacteur Peter van Woensel Kooy leidt de sprekers in.

Zeer vriendelijke geprijsd – adverteerders en marketeers mis dit niet!

Datum: 19 februari 2015

Locatie: Tolhuistuin, Amsterdam

Prijs: € 75,-.

Inschrijven klik hier.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!