Bestel ‘m nu alvast: de 10e editie van het Marketingfacts Jaarboek!
Hét overzicht van alle ontwikkelingen en mogelijkheden van het online medialandschap
De afgelopen maanden ben ik samen met 37 auteurs druk geweest met schrijven van hét online marketing handboek: het nieuwe Marketingfacts Jaarboek 2015-2016! Deze 10e editie verschijnt 8 juni, maar als jij ‘m als eerste wilt hebben kun je hem nu alvast bestellen.
Bestel nu alvast het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016!
Elk jaar is het schrijven van het Marketingfacts Jaarboek weer een bevalling van jewelste. Gelukkig schreven er dit jaar een recordaantal experts mee, waardoor de inhoud sterker staat dan ooit. Samen met de experts van elke hoofdstuk is bepaald wat online marketeers dit jaar écht moeten weten. Vervolgens zijn we gaan schrijven. En dat is nog wel eens een uitdaging, want als expert in je vakgebied trekken er nog wel eens mensen aan je mouw, en is het nogal eens lastig om je af te zonderen. Maar het is ook dit jaar weer gelukt om een nóg beter en nóg dikker (maar liefst 450 pagina’s) boek te maken.
Marketingfacts Jaarboek 2015-2016
Het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 is een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. Met het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 ben je in één klap op de hoogte van de staat van online marketing in Nederland anno nu.
De 10e editie helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en voor welke doelstellingen. Het boek is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist, maar is ook geschikt voor studenten en professionals buiten ons eigen vakgebied.
Hot topics
Nieuw in deze speciale 10de editie van het Marketingfacts Jaarboek is de uitwerking van een aantal hot topics. Dit zijn onderwerpen die niet binnen de bestaande hoofdstukken passen, maar toch belangrijk genoeg zijn om jou als marketeer over te informeren. Van contentmarketing en Facebookmarketing tot psychologie en marketing automation: met deze extra’s helpen we je een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.
Dé experts
Deze hot topics worden, net als alle andere hoofdstukken en net als in andere jaren, beschreven door experts in de desbetreffende vakgebieden. Aan deze 10de editie van het Marketingfacts Jaarboek werkte een recordaantal van 37 prominente experts mee, waaronder voor het eerst ook een aantal wetenschappers. De experts die hebben meegewerkt zijn:
Hoofdstukken | ||
1 | Inleiding | Marco Derksen |
2 | E-business | Bram Koster |
3 | Advertising | Ger Veldkamp, Yoteng Pat, Phileas Fox |
4 | Jordie van Rijn, Remy Bergsma | |
5 | Search | Jorn Vriend, Martijn Hoving |
6 | PR | Freek Janssen, Gijs Moonen |
7 | Social media | Marco Derksen, Martin Kloos, Jeroen Panjer |
8 | Mobile | Remi van Beekum, Yorick Voorthuijzen |
9 | Video | Frank Schröder |
10 | E-commerce | Jeroen de Jong, Peter van der Schaar |
11 | Usability & design | Jeroen van Eck, Laurens Boex |
12 | Customer service | Ernst Kruize, Berend Sikkenga |
13 | Analytics | Ton Wesseling, André Scholten |
Hot topics | ||
1 | Customer journey | Wim Rampen |
2 | Privacy & wetgeving | Jitty van Doodewaerd, Arnoud Engelfriet |
3 | Marketing automation | Jordie van Rijn, Michael Linthorst |
4 | Contentmarketing | Suzanne de Bakker, Tristan Lavender |
5 | Branding | Daan Muntinga, Guda van Noort |
6 | Aljo Hartgers, Peter Minkjan | |
7 | Psychologie | Bart Schutz |
8 | Webcare | Arne Keuning |
9 | Big data | Bertwin Menninga |
Net als in de vier voorgaande jaren heeft Erik Wiegers de vormgeving voor zijn rekening genomen. In deze 10e editie hebben we, net als op de website, content meer de ruimte gegeven. Dat zie je terug in meer witruimte, grotere marges, grotere koppen en grotere foto’s bij de hoofdstukken. Bovendien hebben we quotes en verhelderende statements een eigen ‘smoel’ gegeven.
De content heeft deze editie een flinke boost gekregen door de actieve inbreng van een flink aantal bloggers. De eindredactie is verricht door Cecile Bol van Studio Vuurvogel.
Met het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 ben je dus in één klap op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen. We bieden je the big picture, zodat je de nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied van online marketing leert plaatsen, begrijpen en toepassen. Veel succes met het maken van de plannen voor komend jaar én bij de uitvoer ervan!
Voorverkoop gestart
Het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 komt uit op 8 juni, maar je kunt ‘m nu al bestellen in de voorverkoop, zodat je de eerste bent die ‘m leest! Direct bestellen kan in de speciale Marketingfacts Jaarboek-webshop via onderstaande button!
Done!
@Peter: jeuj! 🙂
Veel leesplezier binnenkort!