Sloggi en Daewoo laten vrouwenbillen online keuren

7 mei 2004, 10:25

Autofabrikant Daewoo en ondergoedmerk Sloggi laten vrouwen op Kontest.nl een foto van hun achterwerk plaatsen, die vervolgens door internetters beoordeeld kan worden. De winnaar ontvangt een auto van Daewoo, die door Sloggi is uitverkozen tot auto ?met het mooiste bodywork?.

De campagne is ontworpen door het Amsterdamse reclamebureau LaMarque, dat voor Daewoo werkt. ?Daewoo merkte dat het zelfstandig moeilijk een jongere doelgroep wist te bereiken. De samenwerking met Sloggi fungeert hierbij nu als breekijzer,? zegt Jeroen Oosterman, branddirector bij LaMarque. Sloggi verkoos de Daewoo Matiz tot auto met ?het mooiste bodywork?, iets wat op Kontest.nl nog eens wordt geaccentueerd door de billen van een dame te laten overvloeien in de achterkant van een Daewoo.

Kontest.nl draait om een prijsvraag waarbij vrouwen een foto van hun billen kunnen insturen. Deze worden vervolgens door de bezoekers van de site beoordeeld op een schaal van een tot tien (van ?dit wordt niks? tot ?top of the bil?). Ook is er een pagina opgenomen met tips voor ?work-out?, om de billen in een ?Sloggi-vorm? te krijgen. Wie de ?ultieme Sloggi-fit? heeft en door de bezoekers van de site als hoogste wordt gewaardeerd wint de Daewoo Matiz Sloggi. Een automodel dat al langer op de markt is, maar nu een Sloggi-label heeft gekregen.

lees meer op: http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=281748

Raymond ten Barge
Senior Online Marketeer bij ACSI Publishing

Categorie
Tags

3 Reacties

    dabitch

    Good find Raymond. (hey where’s Marco?). I’ve linked this entry, lacking trackback.


    7 mei 2004 om 12:20
    Edwin Duys

    Marco is even op vakantie.


    9 mei 2004 om 06:06
    media

    In the mean time I’m back from Tuscany and will catch up as soon as I have deleted all spam in my mailbox 🙂


    15 mei 2004 om 16:26

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!