Destination: Future, de waarde van grote getallen #ADV

2 oktober 2015, 08:30

Momenteel verkeert big data nog in de fase waarin het vooral als een grote belofte wordt gezien. Door al te grote verwachtingen ligt echter teleurstelling op de loer. Vaak is niet goed duidelijk, waar – nu en in de toekomst – de commerciële waarde en waarde voor de klant wordt gecreëerd. Op donderdag 8 oktober zal dr. Peter Verhoef op het evenement ‘Destination: Future’ meer vertellen over de waarde van grote getallen en de daar bijbehorende visie op big data en waardecreatie. Wil je aanwezig zijn bij dit evenement? Meld je dan snel aan!

In een wereld die lijkt te draaien om big data, waardecreatie en netwerk economieën, stelt AOG School of Management de ‘hoe’-vraag. Hoe zet u big data in bij waardecreatie? Hoe hebben veranderende verdienmodellen invloed op uw marketing? En hoe innoveert u binnen de netwerkeconomie? Tijdens het inspiratieseminar ‘Destination: Future’ op 8 oktober aanstaande, gaan we met onze sprekers op zoek naar antwoorden. We nemen u mee in nieuwe ontwikkelingen en geven u handvatten om verder te bewegen in uw eigen digitale transities.

Aanmelden?

U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Kosten voor deelname zijn € 75 per persoon. Alumni en deelnemers van AOG School of Management en hun introducees betalen slechts € 50.

Graag tot ziens op 8 oktober!

De stichting Academische Opleidingen Groningen, waar AOG School of Management onderdeel van uitmaakt, is op 29 augustus 1988 opgericht door het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Ons doel is u te inspireren uw waarnemingsvermogen aan te scherpen, en daar hebben we inmiddels 25 jaar ervaring in. Door u te laten kijken door een grote verscheidenheid aan academische brillen leert u samen 'Verder Denken', zodat een compleet en helder beeld ontstaat.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!