Reclame-industrie gaat gevecht aan met Tivo

25 mei 2004, 03:49

Een klap voor consumenten die dachten voortaan commercials te kunnen omzeilen door tv-programma?s op te nemen met een hardeschijf-recorder, ook bekend als de Tivo. Ripe Entertainment komt namelijk dit jaar nog met een tv-kanaal met video-op-afroep, waarbij de commercials zich binnen de programma?s bevinden, zo meldt Audiorevolution.

Het bedrijf heeft zeven vormen bedacht die de Tivo niet herkent, zoals 3d-sponsorlogo?s aan het begin en aan het eind van programma?s, een logobalk onderin beeld en een kader met logo om het beeld heen.

Bron:

Nieuwsbrief Incentive

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    at

    Het aardige van dit soort berichtgevingen is dat je zelf moet afvragen wie je dan een plezier doet. Een commercial bekijken die men niet wil zien doet meer kwaad dan goed aan een merk. So whats the use! Overigens zijn die 3D (holographics) al gemeengoed geworden. Ook het CVM gaat akkoord met dergelijke logo’s op het Nederlandse publieke net. En bij VOD zal de kijker geen bezwaar hebben tegen dergelijke uitingen omdat dan het product goedkoper wordt.


    25 mei 2004 om 06:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!