Wat is ‘the future of work’? #adv

1 maart 2016, 09:30

Congres Intranet op 22 maart 2016 in de Jaarbeurs Utrecht

Wat is ‘the future of work’?

De manier waarop er wordt gewerkt en hoe werk georganiseerd wordt, verandert voortdurend. Er komt daardoor steeds meer aandacht voor wat nieuwe technologische ontwikkelingen als augmented reality, kunstmatige intelligentie, (big) data en robots gaan betekenen voor ons dagelijkse werk. Is er op de werkvloer van toekomst nog ruimte voor een intranet of digital workplace? En zo ja, welke plek neemt die dan in? En wat kunnen we hierin leren van Tesla, Netflix en AirBnB? Dit en meer komt allemaal aan bod tijdens het Congres Intranet op 22 maart 2016 in de Jaarbeurs Utrecht.

>> Lees meer over de snelste route naar een echte digital workplace

Rommelig, complex en politiek

De future of work klinkt heel spannend met alle mogelijkheden die nieuwe technologieën lijken te bieden. Maar de realiteit is anders. Organisaties zijn vaak rommelig, complex en politiek en dat staat je digitale werkplek in de weg. Intranetspecialist James Robertson vertelt je hoe je ervoor kunt zorgen dat die digitale werkplek toch haalbaar is.

Samenwerken en always-on

In een tijd waarin informatie delen makkelijker is dan ooit, verandert ook de manier waarop we samenwerken. Oscar Berg zal onthullen welke trends er de komende jaren voor gaan zorgen dat we anders gaan aankijken tegen werken, communicatie en samenwerking. Daarnaast gaat Sam Marshall in op de ideale manier om een digitale werkplek in te richten: flexibeler en meer gericht op de zogeheten employee experience. Hij zal ook betogen dat always-on niet always-okay is.

Naadloze integratie van mens en techniek

En dan is er nog Yuri van Geest. Nederland’s eerste singularity expert gaat nog 5 stappen verder. Yuri gelooft dat met een naadloze integratie van mens en techniek organisaties exponentieel kunnen groeien en innoveren. Aan de hand van voorbeelden bij bedrijven als Tesla, Netflix en AirBnB gaat hij laten zien dat dat voor jouw bedrijf misschien minder ver weg is dan het lijkt.

Bekijk het volledige programma

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!