Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Data Driven Commerce – Mis het event niet! #adv

5 februari 2016, 13:30

18 februari – De Fabrique – Utrecht

Met sprekers van o.a. Google, Oxford University, Adidas en Philips belooft Data Driven Commerce op 18 februari hét data-event van 2016 te worden. Het event richt zich op de toekomst van omnichannel-processen en na afloop ben je in staat om je data slim toe te passen. Verlies het gevecht om de consument niet!

Bekijk het programma >>>

Meld je snel aan >>>

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!