Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Service is Marketing. Kom jij ook naar het 20e Nationaal Customer Contact Congres? #adv

2 juni 2016, 08:30

‘Hoe maak je van marketing en klantenservice één?’ Op 16 juni nemen inspirerende sprekers je mee in dit thema. Gwendy Richard deelt haar best practice bij PostNL en Floortje Rasenberg van ABN AMRO deelt haar insights over de award winning klantcontactstrategie ‘Overal & Altijd’. Ronald Voorn (auteur Voodoo Marketing) is dagvoorzitter. Kom kennis halen en spreek uw vakgenoten in de Veerensmederij in Amersfoort.

We mogen 10 mensen korting geven op de toegangsprijs. Gebruik code CC16MF en je krijgt €100 korting! Maar wees er snel bij, want op=op.

Meld je hier aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!