Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

‘What’s next in retail?’ – Kom naar het Shopper Marketing Jaarcongres #adv

16 juni 2016, 08:30

Hoe kun je als shoppermarketing-specialist in deze steeds veranderende markt blijven inspelen op de wensen van de consument? Leer van praktijkcases van o.a. EkoPlaza, Pepsico en Expert tijdens het tweede Shopper Marketing Jaarcongres op 21 juni in Maarssen. Keynote spreker en Target-topman David Plante neemt u mee langs de belangrijkste trends in shoppermarketing. What’s next voor jou?

Ga voor het volledige programma en tickets naar

shoppermarketingjaarcongres.nl.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!