Clinic Marketing is anders, is LIVE! – 07 oktober #adv
Technologie heeft de afgelopen jaren een enorme invloed gehad op hoe organisaties, markten en klanten denken en doen. Het marketingspel is onherkenbaar veranderd. Want als technologie enorm veel mogelijkheden biedt, iedereen op ieder moment bereikbaar is, op ieder device en alles ook nog meetbaar is… waar begin je dan en hoe bepaal je een nieuwe marketingstrategie?
Voor wie is de clinic geschikt? Deze clinic is speciaal ontwikkeld voor iedereen die zich klaar wilt maken voor LIVE marketing. Hoe zorg je ervoor dat de klant jouw merkboodschap precies op het gewenste moment ontvangt. Of je nu marketeer bent of niet, marketing wordt een competentie en de technologie op juiste wijze markt- en klantgericht toepassen, wordt een noodzaak.
De clinic geeft je inzichten waarmee je direct in de praktijk aan de slag kunt.
Gratis aanmelden clinic Marketing is anders, is Live!
De clinic ‘Marketing is LIVE’ wordt gehouden op vrijdagochtend 7 oktober 2016 van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. De clinic wordt verzorgd door René Zeedijk en Robert Hagendoorn van MediaScience.
René Zeedijk is managing partner van MediaScience, gespecialiseerd in realtime marketing. René heeft enorm veel media-ervaringen opgedaan bij onder meer mediabureau MediaMend, Radio 538, Talpa Radio International en Adlink. René is lid van de Adviesraad van het IAB en bestuurslid van de Stichting Nederlandse Top 40.
Robert Hagendoorn is Strategy Director bij MediaScience. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring bij digitale en traditionele bureaus. Als creative director en copywriter. Merkdenker met digitaal DNA en is een strategisch ingestelde creatief.
Meld je nu gratis aan voor de clinic Marketing is anders, is Live!
tja,
marketing wordt hier neergezet als een ‘spel’ er zijn nog erger personen die zich marketeer noemen, en die het hebben over ‘marketing trucs’. marketing is geen ‘spel’ en al helemaal geen ’truc’.
triest dat zich dit soort termen voordoen. zeker dat beeckestijn zich inlaat met termen als ‘marketingspel’ en dat onschuldige nieuwelingen in ons mooie vak, (getraind met spreadsheets) denken dat ons vak een spelletje is….. aan marketing is sinds de jaren ’50 ’60 van de vorige eeuw is niets maar dan ook helemaal niets, veranderd. marketing blijft in de kern het beïnvloeden van oriëntatie- en koopprocessen. daar is geen millimeter aan veranderd. onder invloed van externe factoren kunnen details in deze processen moeten worden aangepast. gedynamiseerd, if you want! maar in de kern veranderd er niets. het is nog steeds ‘hou jij van mij en hou ik van jou’. voor de seksuele revolutie werd deze vraag anders beantwoord dan nu, maar het gaat nog steeds over ‘hou jij van mijn merk en ik van jou, als consument’ en verder niets….
doe met marketing dus niet zo moeilijk. marketing is niet veranderd, de omgeving wel en de mate van beïnvloeding ook. maar, marketeer houdt de rug recht en laat je niets wijs maken door al die goeroes die zeggen dat het allemaal moeilijk en anders is. het is niet moeilijk en al helemaal niet anders.
adriaan polderman