Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

Stappenplan voor segmentatie in e-mailmarketing #adv

29 augustus 2016, 09:00

Gesegmenteerde mailings scoren beter dan niet-gesegmenteerde mailings blijkt uit de DDMA Benchmark 2016. In deze nieuwe white paper legt MailPlus stap voor stap uit hoe jouw organisatie content kan bieden dat aansluit op de interesses van de doelgroep. Benieuwd hoe segmentatie kan bijdragen aan verbeterde e-mailmarketingresultaten?

Download de gratis white paper

Ons doel is software maken waarmee onze gebruikers in minder tijd succesvol zijn in hun marketingcommunicatie. We kiezen ervoor om innovaties en geavanceerde functionaliteit toe te voegen waarmee onze gebruikers direct aan de slag kunnen. Met andere woorden: ­functionaliteit die op een toegankelijke manier toe te passen is. Daarom voegen wij ook niet zomaar allerlei functies toe, maar kiezen wij er bewust voor om alleen veel gevraagde en veel gebruikte functies te ontwikkelen. Uiteindelijk draait het erom dat gebruikers van de Spotler software snel resultaat behalen en meer tijd overhouden voor andere marketingactiviteiten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!