Online Tuesday #64: Leiderschap in de digitale wereld

27 september 2016, 08:00

Op 11 oktober a.s. gaan we het tijdens Online Tuesday hebben over leiderschap in de digitale wereld. Wat is er anders aan het leiden en aansturen van een bedrijf in de digitale wereld – of in bedrijven waarbij het nodig is te transformeren naar digitaal? De digitale wereld is constant in beweging. Bedrijven moeten, willen ze succesvol zijn, snel en effectief kunnen inspelen. Wat is daar voor nodig? Waar draait het om? Is het innovatie? Aanpassingsvermogen? Agile development? Of gaat het om allemaal? En hoe zorg je er als management voor dat je geen tijd verliest of de verkeerde investeringen doet? Een drietal sprekers zal vanuit verschillende invalshoeken naar leiderschap kijken en aan de hand van concrete praktijkervaringen ‘lessons learned‘ met ons delen. Daarna gaan de sprekers met elkaar en met de zaal in debat.

Sprekers

De sprekers tijdens deze avond zijn:

  • Raoul Milhado, managing director van Appromoters – Raoul is 26 jaar, ondernemer en stuurt een jong team aan. Hij zal ervaringen delen vanuit het ondernemersperspectief.
  • Susanne Ferguson, interim director in marketing & e-commerce – Susanne zal o.a. haar vertellen over haar ervaringen als verantwoordelijke voor de digitale formule-ontwikkeling van Albert Heijn.
  • Patrick Klink, director product & technology bij RTL Nederland – Patrick zal vertellen over de transitie in de media en wat dat van leiderschap vraagt.

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!