Hier had jouw advertorial kunnen staan #adv

25 oktober 2016, 12:00

Je kent ze wel, die borden langs de weg waarop staat: “Hier had uw reclame kunnen staan!” En het feit dat je het kent, zegt genoeg: je ziet ze terwijl je erlangs rijdt. Net als met deze advertorial: je leest dit omdat het bericht langskomt op de homepage of in je Twitter-timeline. En ja, dat soort outbound marketing krijgt soms ‘bad rep’ toegeschreven – ook hier op Marketingfacts – maar wij weten: het werkt. Ook voor jou.

Tussen alle blogposts over (online) marketing die wij publiceren, zie je waarschijnlijk ook regelmatig advertorials langskomen. Advertorials zoals deze. Sterker nog, je hebt zelfs doorgeklikt.

En terecht, want advertorials kunnen net zo interessant zijn als blogposts. En daarmee dezelfde attentie krijgen. Ja, zelfs met de hashtag #adv erbij. Omdat goede advertorials passen bij het platform. Of liever: bij onze lezers en hun (beroepsmatige) interesses.

Website

Advertorials kunnen worden opgenomen op onze website. Om je advertorial op onze site nog beter onder de aandacht te brengen, is er de optie deze gedurende 3 of 7 dagen een vaste plek op de homepage te geven.

Maandelijks kent onze website zo’n 200 duizend unieke bezoekers en 450 duizend pageviews.

Voorbeeld website-advertorial van DTG

E-mailnieuwsbrieven

Ook in onze dagelijkse en wekelijkse e-mailnieuwsbrieven komen advertorials terug. Deze kennen respectievelijk 3.500 en 16.500 abonnees.

Voorbeeld e-mailnieuwsbrief-advertorial van Teamleader

Jouw doelstelling

Partijen als Exact, Netvlies, Entopic, Blinker en Teamleader gebruiken onze advertorials voor hun campagnes. Grote kans dus dat een advertorial op Marketingfacts ook jou goed kan helpen bij het bereiken van je doelstelling, of die nou gericht is op brand awareness, trafficgeneratie of ‘keiharde’ conversies als eventregistratie en whitepaperdownloads.

Meer weten? Download ons Mediapack of neem contact op met Majid Abou via majid@marketingfacts.nl of 06 – 46 87 53 99.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!