Marketing & Technology 24 november 2016 in DeFabrique, Utrecht #adv

16 november 2016, 09:30

Technologie kan op verschillende manieren worden gebruikt in een marketing campagne of om onderscheidend te zijn naar je klant toe. Tijdens Marketing & Technology vertelt MediaMonks over het gebruik van de nieuwste technologie de ’’virtual reality’’ bril. Bol.com vertelt over hun nieuwste campagne die het WAUW-effect heeft door het gebruik van technologie.

Hoe maken we de digitale transformatie tot een succes? Maak mee wat je kan doen met technologie in hét digitale marketing tijdperk.

Sprekers van o.a: Knab, Tintl, Bugaboo, RTL Nederland, De Zaak van Vertrouwen, MediaMonks, Meeus en bol.com.

Meld je nu aan met je collega’s en profiteer van een aantrekkelijke groepskorting!

Meld je aan

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!