EndeMolShine geeft tips: pionieren met branded content #adv

18 januari 2017, 09:30

“Nu de massa steeds minder naar traditionele advertentiespotjes kijkt, moeten bedrijven op zoek naar een andere vorm om kwalitatieve merkcontacten te genereren. Dat kan door het faciliteren van en integreren in content die bij je verhaal past”, aldus Frank de Wit van EndemolShine Beyond. Hij laat je tijdens het Branded Content Event op 2 februari aan de hand van een inspirerende case zien hoe EndemolShine dit doet.

Het Branded Content Event staat deze editie in het teken van de relevante vraag: ‘content brands: hype or hero?’. De inspirerende dag wordt verzorgd door sprekers van Nespresso, Tele2, The Post, Sanoma/SBS, Universal Music Group & Brands en EndemolShine Beyond Nederland. Toekomstpsycholoog Tom Kniesmeijer vertelt je daarnaast alles over de trends in contentmarketing voor het komende jaar: “Merken verschuiven van storytelling naar truthtelling.”

Koop nu snel jouw tickets!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!