Klantgedrag als bron voor succes #adv

30 januari 2017, 09:30

Graag nodigt CustomerTalk je uit op dinsdag 14-2-2017 voor het nieuwste event: Customer Behaviour & Insight in 1 day. Een dag waarop het veranderde klantgedrag centraal staat en hoe je daar als organisatie optimaal op kunt inspelen. We delen met je de laatste ontwikkeling, trends en inzichten rondom customer behaviour en customer insight. We kijken naar veranderd klantgedrag vanuit diverse invalshoeken. Als relatie van Marketingfacts ontvang je 75 euro korting bij inschrijving. Gebruik deze code bij inschrijving: RELMFCBI75

Schrijf je in!

Mediabedrijf CustomerTalk ontwikkelt communities en content rondom een aantal specifieke bedrijfsvraagstukken. Door onze niche aanpak kunnen we de diepte in gaan over specifieke onderwerpen en stellen zo ons publiek in staat met onze onafhankelijk informatie en diensten betere (strategische) bedrijfs- en/of investeringsbeslissingen te nemen. Tevens brengen wij vraag en aanbod bij elkaar zodat wij ook waarde kunnen leveren aan aanbieders van oplossingen en diensten rondom deze bedrijfsvraagstukken. CustomerTalk biedt deze dienstverlening via meerdere titels en evenementen, waaronder CustomerTalk (het voormalige ITcommercie), Bijgespijkerd, The Best of Global Digital Marketing, Customer Experience & CRM in 1 Day, Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day en Leadgeneration in 1 Day. Alle titels zijn handelsnamen van Lumido Business Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!