Digitale transformatie in de Benelux en Frankrijk #adv
Iedereen spreekt momenteel over de digitale transformatie. Maar wat is nu eigenlijk de precieze definitie van dit begrip? Welk effect heeft het op merken? Op dit punt bestaat er veel verwarring tussen marketeers, industrieel experts en merken. Meestal geeft elke doelgroep er een eigen betekenis aan. Wordt het gedefinieerd door de technologie? Door ontwrichting of innovatie?
Daarom hebben wij een begrijpelijk en goed leesbaar e-book gepubliceerd over digitale transformatie, waarbij de focus enkel op de Benelux en Frankrijk ligt.
Overdenk je hele digitale marketing
Dit e-book probeert als inspiratiebron te fungeren en een licht te werpen op de manier waarop je digitale marketing kunt heroverwegen; hoe je het traject naar digitale transformatie kunt inzetten.
In dit rapport analyseren wij de antwoorden van deelnemers aan een onderzoek dat we hebben uitgevoerd in de Benelux en Frankrijk. De hoofdthema’s hierbij zijn:
- De snel veranderende verwachtingen van de klant
- De focus op mobiele communicatie en klantgerichtheid in 2016
- De belangrijkste digitale onderwerpen voor organisaties
- De graad van digitale volwassenheid in organisaties
- In welke technologie je moet investeren voor een succesvolle digitale transformatie
Via de button hieronder kun je het e-book downloaden. Wij hopen dat je erdoor geïnspireerd zult worden, dat het helpt bij de vormgeving van je digitale toekomst, die beslist invloed zal hebben op strategisch, operationeel en zakelijk niveau.