CMFF 2017 op 18 mei: “Getting Content Marketing Done” #adv
“Aan de slag met contentmarketing en een sprong vooruit te maken!” dat is wat mensen willen leren, horen we vanuit de #CMFF-achterban steeds weer. Zowel strategisch als operationeel is de grootste uitdaging om visie om te zetten in daden. Vanuit die vraag hebben we het programma voor de 4e editie van #CMFF op 18 mei aanstaande ontwikkeld. Met als centraal thema: “Getting Content Marketing Done” belooft het weer een mooi event te worden.
Het middagprogramma bestaat uit 2 keynotes en 4 cases. Niemand minder dan Ann Handley, auteur van onder andere Everybody Writes, verzorgt de openingskeynote en SXSW-spreker Jon Burkhart rond af met zijn spectaculaire, interactieve closing-keynote! Drie van de vier internationale cases zijn al bekend: verzekeraar Zurich Life (Dublin) over ROI, hr & changemanagement-gigant AS3 (Kopenhagen) over strategie- en conceptontwikkeling en online cigar-shop Nobligo (Berlin) over e-commerce met SEO en content. De vierde en laatste case is spectaculair te noemen en zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.
Met code MF10 krijg je 10% Marketingfacts-korting op je kaartje!
Naast het hiervoor kort toegelichte middagprogramma (#CMFF INSPIRATION), is er voor een deel van de deelnemers ook een aanvullend ochtendprogramma beschikbaar met de naam #CMFF INTERACTIVE. Een beperkte groep van maximaal 64 deelnemers kan aan tafel schuiven voor interactieve sessies bij een 8-tal experts. Zo kun je samen met collegadeelnemers concrete vragen beantwoord krijgen ‘up-close & personal’ met de experts zelf en ervaringen delen met elkaar.
De experts in het ochtendprogramma delen hun kennis over een breed scala onderwerpen:
- Rob Beltman auteur van het boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’ over jouw marketingorganisatie van de toekomst met je.
- Fleur van Beinum heeft brede ervaring bij organisaties als Unilever, eBay en Delta Lloyd en helpt je met het doorvertalen van de strategie naar de executie.
- Jesper Laursen komt invliegen uit Denemarken en als oprichter van het Native Advertising Institute vraag je hem alles over native advertising.
- Diederik Martens, lid van Marketo’s Champion Elite class, spreekt graag met je over marketing automation, lead nurturing, buying journeys en marketing technology.
- Erik Hensel is eigenaar van viralvideobedrijf LifeHunters, bekend van de beroemde IKEA-kunstwerk en McDonalds-videos, als expert in visual storytelling vraag je hem advies hierover.
- Jochem Koole is social business strateeg en helpt jou graag met het leren motiveren en begeleiden van collega’s om zich online als expert te profileren.
- Andre Alpar serie-ondernemer en business angel uit Berlijn heeft nu zijn eigen 350-man sterke SEO-agency en beantwoordt graag vragen over het bouwen van business met SEO en content.
Kortom, als je zelf een sprong voorwaarts wilt maken met jouw contentmarketing mis #CMFF op 18 mei aanstaande dan niet. Kies voor alleen het middagprogramma #CMFF INPSIRATION met de keynotes en cases, of maak er een volledige dag van en neem ook deel aan de expert-tafels in de ochtend bij #CMFF INTERACTIVE.
Met code MF10 krijg je 10% Marketingfacts-korting op je kaartje!