CMFF 2017 op 18 mei: “Getting Content Marketing Done” #adv

9 mei 2017, 08:30

“Aan de slag met contentmarketing en een sprong vooruit te maken!” dat is wat mensen willen leren, horen we vanuit de #CMFF-achterban steeds weer. Zowel strategisch als operationeel is de grootste uitdaging om visie om te zetten in daden. Vanuit die vraag hebben we het programma voor de 4e editie van #CMFF op 18 mei aanstaande ontwikkeld. Met als centraal thema: “Getting Content Marketing Done” belooft het weer een mooi event te worden.

Het middagprogramma bestaat uit 2 keynotes en 4 cases. Niemand minder dan Ann Handley, auteur van onder andere Everybody Writes, verzorgt de openingskeynote en SXSW-spreker Jon Burkhart rond af met zijn spectaculaire, interactieve closing-keynote! Drie van de vier internationale cases zijn al bekend: verzekeraar Zurich Life (Dublin) over ROI, hr & changemanagement-gigant AS3 (Kopenhagen) over strategie- en conceptontwikkeling en online cigar-shop Nobligo (Berlin) over e-commerce met SEO en content. De vierde en laatste case is spectaculair te noemen en zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.

Met code MF10 krijg je 10% Marketingfacts-korting op je kaartje!

Lees hier alle informatie

Naast het hiervoor kort toegelichte middagprogramma (#CMFF INSPIRATION), is er voor een deel van de deelnemers ook een aanvullend ochtendprogramma beschikbaar met de naam #CMFF INTERACTIVE. Een beperkte groep van maximaal 64 deelnemers kan aan tafel schuiven voor interactieve sessies bij een 8-tal experts. Zo kun je samen met collegadeelnemers concrete vragen beantwoord krijgen ‘up-close & personal’ met de experts zelf en ervaringen delen met elkaar.

De experts in het ochtendprogramma delen hun kennis over een breed scala onderwerpen:

  • Rob Beltman auteur van het boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’ over jouw marketingorganisatie van de toekomst met je.
  • Fleur van Beinum heeft brede ervaring bij organisaties als Unilever, eBay en Delta Lloyd en helpt je met het doorvertalen van de strategie naar de executie.
  • Jesper Laursen komt invliegen uit Denemarken en als oprichter van het Native Advertising Institute vraag je hem alles over native advertising.
  • Diederik Martens, lid van Marketo’s Champion Elite class, spreekt graag met je over marketing automation, lead nurturing, buying journeys en marketing technology.
  • Erik Hensel is eigenaar van viralvideobedrijf LifeHunters, bekend van de beroemde IKEA-kunstwerk en McDonalds-videos, als expert in visual storytelling vraag je hem advies hierover.
  • Jochem Koole is social business strateeg en helpt jou graag met het leren motiveren en begeleiden van collega’s om zich online als expert te profileren.
  • Andre Alpar serie-ondernemer en business angel uit Berlijn heeft nu zijn eigen 350-man sterke SEO-agency en beantwoordt graag vragen over het bouwen van business met SEO en content.

Kortom, als je zelf een sprong voorwaarts wilt maken met jouw contentmarketing mis #CMFF op 18 mei aanstaande dan niet. Kies voor alleen het middagprogramma #CMFF INPSIRATION met de keynotes en cases, of maak er een volledige dag van en neem ook deel aan de expert-tafels in de ochtend bij #CMFF INTERACTIVE.

Met code MF10 krijg je 10% Marketingfacts-korting op je kaartje!

Lees hier alle informatie

In the beginning, there was dinner in Amsterdam with AJ Huisman, Andrew Davis and Bert van Loon. At the end of dinner there was the plan to organise an event, where we would share key insights from the best marketing books, written by the brightest marketing minds. Between the idea and successful execution, were only some minor details such as: only ten weeks to go, including the Christmas break, … all presentations to be developed from scratch, … and, most importantly, for the time being only three people knowing about this event-to-be at all… Well it’s a way to start

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!