Download de nieuwe Marketingfacts Special: van data naar inzicht

12 januari 2018, 09:30

Of het nu gaat om het toekennen van budget aan verschillende marketingmiddelen, het verbeteren van een online-advertisingcampagne of het optimaliseren voor het zoekgedrag van je doelgroep, in al deze situaties wil jij als marketeer de optimale beslissing maken. Daarvoor moet je goed geïnformeerd zijn en dus de beschikking hebben over zoveel mogelijk relevante data. Toch?

In deze Special gaan we op zoek naar de inzichten die je uit de vele data kunt opdoen en waarom dit zo eenvoudig nog niet is. Anders gezegd: hoe je door de databomen het bos weer ziet.

Download nu de Special Van data naar inzicht!

In deze Special kijken we naar hoe je relevante kpi’s opstelt, welke modellen richting kunnen geven aan je zoektocht naar inzichten en hele praktische artikelen over de waarde van small data, de inzet van social data en hoe good old Excel nog steeds nuttig ingezet kan worden. Tot slot bespreken we de rol van intuïtie in data gedreven marketing. Genoeg relevant leesvoer dus!

Download nu de Special!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!