Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Pas je CrossBorder-strategie aan op de verschillende markten #adv

31 augustus 2018, 07:30

Er zit een groot verschil in bierculturen, aldus Beerwulf: “België is een traditionele markt met de bekende blond-, dubbel- en trippelbieren. In Duitsland heb je heel veel lokale brouwerijen die vrij toegankelijk bier maken. In Engeland is weer heel veel vraag naar traditionele Belgische bieren.” Meer weten? Bekijk hier de sessie van Beerwulf.

Beerwulf is één van de sprekers op het CrossBorder Event op 6 september.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!