Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Influencer marketing in Nederland: zo staat het ervoor #adv

30 augustus 2018, 07:30

Tijdens het Influencer Marketing Event vertelt Ziggo over de succesvolle campagne die een heel Formule 1-seizoen heeft gedraaid op de inzet van influencers, spreekt Made.com over hoe ze de designindustrie hebben weten te revolutioneren en geeft Kirsten Jassies ons inzichten in de status van influencer marketing in Nederland.

Zorg dat je erbij bent!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!